Wednesday

nytt ställe/new place

alltså, det känns ju som att jag inte gör något annat än att jobba.
imorgon ska jag i alla fall träna på gymmet igen, det har jag längtat efter.
sen ska jag även börja packa upp mina kläder och få iordning i garderoberna,
ja, om tid finns förstås.
på söndag ska jag och sean ta en tur till ikea! längtar.

måste lägga upp bilder från i helgen, men ja, det blir snart. en annan dag. eller sen kväll...
---
it feels like i'm not doing anything but work.
but tomorrow i'll go to the gym and work out with my personal trainer,
so it feels nice. i will also start to unpack all my clothes and organize it in the
closets. well, if there is time.
on sunday we're going to ikea!

have to upload photos from last weekend, but, yeah, i'll do that another day. or another late evening.


Photobucket

Photobucket
låg på golvet och tittade ut genom fönstret i taket för att se molnen segla förbi. /laid on the floor and looked through the window in the ceiling,
to see the clouds go by.


Photobucket
jag i helgen. / me this weekend.

No comments:

Post a Comment

previous

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.