Sunday

inte en prioritet/no priority

vet att det inte går att ursäkta, men jag är upptagen för det mesta. med jobb,
vänskap, sömn och pojkvän så min blogg kommer lite i skymundan.
men! nu ska jag uppdatera med lite bilder. bra va?
om två veckor åker jag till sverige.
---
i know there are no excuses, but i'm very busy with work, friendship, sleep and boyfriend.
therefor my blog is one of my last priorities.
but! i'm updating today with some photos from the weekend. great.
in two weeks i'm leaving vancouver to visit sweden for a whole month.


Photobucket
besökte pne och åkte karusell och gick i spökhus. när vi åkte pariserhjulet hamnade vi
av en slump (knappast va) i nummer 11. firade det med många misslyckade pussbilder,
fast denna blev ju rätt bra. / we got number 11 when we went to the paris wheel. i don't know the english word for it, sorry. meant to be.

Photobucket
mark.

Photobucket
tvättdag. kostar ganska mycket ändå. / laundry day.

Photobucket

Photobucket
från alkoholaffären köpte jag rekorderlig cider. importerad! det gjorde mig jätteglad,
även om den inte alls är särskilt god och alldeles för stark. / bought swedish cider at the liquor store. it made me super happy.

Photobucket

Photobucket

1 comment:

previous

about

My photo
25 year old long haired girl, living in vancouver (canada), love creativity and cinnamon buns, photography, sunshine, family and friends and bicycles.